Adatvédelem


  • Elfogadó cégjegyzékszáma, adószáma

Cégjegyzékszáma: 06-09-004297

Adószám: 11393724-2-06

  • Elfogadó által kínált áru, szolgáltatás megnevezése és konkrét meghatározása

Termékeink: Transzmissziós szíjak kereskedelme és gyártása, szállítószalag hevederek és kiegészítők gyártása és forgalmazása, görgők gyártása, dobmotorok forgalmazása.

Szolgáltatásaink: Szállítószalag hevederek és kiegészítők javítása, dobmotorok javítása.

  • Elfogadó által kínált áru és/vagy szolgáltatás ellenértéke devizanem megadásával

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak (HUF/EUR) tartalmazzák a törvényben előírt áfát. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! A házhoz szállítás díja a rendelés nettó értéke alapján kerül kiszámolásra. Szerződéses partnereinkre az egyéni szerződésben rögzített kondíciók élnek az offline és az online vásárlásra vonatkozóan egyaránt.

  • Elfogadó által kínált áru és/vagy szolgáltatás igénybevételére vonatkozó korlátozások (életkor, elfogadott kártyák köre, kártyatípus, ország, stb. szerint)

Minden termékre vonatkozó általános korlátozások nincsenek. Amennyiben vannak, azt a termék hátoldalán jól olvashatóan feltüntettük.

  • Elfogadó által kínált áru és/vagy szolgáltatás igénybevételének és az átvétel/igénybevétel lebonyolításának leírása

Internetes áruházunkban arra törekedtünk, hogy a rendelés minél egyszerűbb legyen.

Regisztráció, feltételek elfogadása vagy belépés (regisztrált felhasználó)

Ahhoz, hogy a látogatók a webáruház termékeit megtekinthessék nem, a vásárlás elindításához viszont szükséges a regisztráció. A regisztrációs folyamat során két adatot kell megadni (email, jelszó). A regisztráció során el kell fogadni az adatvédelmi szabályzatot. A regisztrációt követően a megadott felhasználónévvel és jelszóval lehet bejelentkezni és a webáruház termékei között tovább böngészni, majd megvásárolni.

Termék kiválasztása: Több szűrő segíti az egyes termékek, termék típusok keresését, kiválasztását. A termékekhez képek, és termék információk, leírások tartoznak, melyek segítik a látogatókat és egyben helyettesítik a való világ üzleteihez, eladóihoz szokott információs pultokat. Regisztráció és bejelentkezés nélkül termékek kiválasztásán és megtekintésén túl, a kosárba helyezés is lehetséges. Az így kosárba helyezett termékek a bejelentkezés után vásárolhatók meg. A vásárlási folyamat indításához regisztráció, majd bejelentkezés szükséges.

Rendelés, rendelési/szállítási adatok megadása

A rendelés folyamata a kosárba helyezett termékek „Rendelés feladása” gombra kattintásával kezdődik.

A rendelés négy lépése a következő

Szállítási cím, számlázási cím megadása (amennyiben nem azonos a kettő)

Szállítási mód kiválasztása

Fizetési mód kiválasztása

Rendelés leadása: Az előző 3 lépésben megadott adatok ellenőrzése, a „vissza” gombra kattintással azok javítása, bankkártyás fizetés esetén a bank oldalára irányítás

A rendelési szintek között a „Rendelés feladása” és a „Vásárlás folytatása” gombok segítik a navigálást.

Amennyiben a megadott adatok helyesek, a „Befejezés” gombra kattintással lehet lezárni a vásárlási folyamatot. A folyamat végén a felhasználó emailben értesül a rendelés tényéről. Bankkártyás fizetés esetében ez az értesítő még nem jelenti a fizetés teljesülését. Bank átfutási idő (megközelítőleg 10perc), amennyiben nem teljesíthető a vásárlási folyamata a banki fizetésen keresztül, e-mailben informáljuk a felhasználót, és a kívánt „online kosár tartalma” eltárolódik a „folyamatban lévő rendelések” menüpont alatt

Sikeres vásárlás

A „Korábbi vásárlásaim” menü segítségével nyomon követhető minden eddigi vásárlás, így a legutóbbi is. Itt ellenőrizheti a rendelése státuszát. A fizetésről email értesítést küldünk és, amennyiben a bank weboldalán is megadta az email címét, a bank is visszaigazolja a tranzakció státuszát.

Sikertelen vásárlás, reklamációkezelés

Sikertelen vásárlás esetén is lehetősége nyílik a rendelés újbóli feladására a „Korábbi vásárlásaim/Sikertelen rendelések” menüpontban. A fizetéssel kapcsolatos kérdéseket és reklamációkat a info@moltech.hu email címen várjuk. A reklamáció kivizsgálásának ideje maximum 30 nap
  • Elektronikus fizetéshez szükséges adatok előzetes közlése, fizetés menete és feltételei

A Paypal fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Paypal weblapjára irányítjuk, ahol a Paypal által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a "Rendelés feladása” oldalon hogy a fizetési mód kiválasztásánál „Paypal fizetés” jelöljék meg, mint fizetési mód, majd a Paypal fizetési szerverén végezzék el a műveletet.

Sikeres tranzakció esetén visszatér a honlapra, majd online vásárlási státuszát nyomon tudja követni a rendelés Státusza menüpont alatt.

Sikertelen rendelés estén visszatér a honlapra, kosarának tartalma nem vész el, hanem a korábbi vásárlások menüpont alatt tárolódik. Ezen vásárlását folytathatja a „készpénzes fizetési mód kiválasztásával.

  • Megrendelés lemondásának módja és feltételei

A rendelés napját követő naptári napon (munkanap) délelőtt 10:00-ig a rendelés számának megadásával. Módja telefonon vagy emailen (Vevőszolgálat munkatársainál+36 62 57-30-57, illetve emailen keresztül: info@moltech.hu )

Szavatosság: Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Elállás joga: Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet szövegét itt olvashatja: kattintson ide.

  • Az ügyfél által megadott adatok kezelésének és felhasználásának módja

Az Ön személyes adatainak védelme a Moltech AH Kft.. számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk, webáruházunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és nyilvántartása megfelel az érvényben lévő törvényeknek. Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl.: posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Az adatnyilvántartásunk célja: a vásárlók nyilvántartása, egymástól való megkülönböztetése, a megrendelés megkönnyítése, a megrendelések teljesítése, vásárlói kapcsolattartás, a vásárlói szokások elemzése, direkt marketing üzenetek küldése. Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása, a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. §-a. A kezelt adatok köre: azonosítószámok, vevő neve, cégjegyzékszám, fizetési mód, adószám, bankszámlaszám, számlázási és szállítási cím, fax szám, kapcsolattartó neve, e-mail cím, dátum, direkt marketing hozzájárulás, vásárlási adatok.

Az Moltech AH Kft.. lehetővé teszi vásárlói számára a céggel való kapcsolattartás megszüntetését, és az adatainak törlését a nyilvántartásából. Ehhez kérjük, küldjön egy e-mailt az info@moltech.hu címre, amelyben pontosan feltünteti a regisztrációkor megadott e-mail címét és nevét, és a belépési jelszavát.

  • Reklamációkezelés

Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei:

Az áruvisszavétel jogcímei és lehetőségei, az árucsere módja és feltételei: Csak a minőségi kifogás esetén köteles az igényt kivizsgálni. A minőségi kifogás intézéséért a forgalmazó a felelős, ebből kifolyólag a kereskedő nem hivatkozhat arra, hogy nem ő gyártotta a terméket. Ha a forgalmazó a fogyasztó igényeinek teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót. Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztó a szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.

Kártalanítás módja és feltételei: Az előző pontban leírtak lefolyása után a fogyasztót az áru vásárlási módja szerint kártalanítjuk. (Készpénz, csekk vagy a fennálló összeg visszautalása a kártalanítandó Paypal számlájára a reklamáció lezárását követő 30 napon belül.)

A rendelés napját követő naptári napon (munkanap) délelőtt 10:00-ig a rendelés számának megadásával. Módja telefonon vagy emailen (Vevőszolgálat munkatársainál+36 62 425-245, illetve emailen keresztül: info@moltech.hu )

Áraink az ÁFA-t nem tartalmazzák!
pályázat

A Moltech Kft. jövedelemtermelő képességének erősítése IKT megoldások alkalmazásával. A projekt a GOP-2.2.3-08-2008-0306 pályázaton nyert forrásból, az Európai Unió társfinanszírozásával valósul meg.